luni, 11 februarie 2008

O alegere speciala

Dupa ce ne-am linistit ca avem unde sa tinem nunta si nu o facem la cort :) apele s-au linistit si eu am avut timp sa rezolv in tihna o problema delicata, speciala si mai ales f f placuta...Alegerea rochiei de mireasa....Cum domnisoara de onoare n-aveam pe vremea aceea, m-am hotarat cu vreo 2 luni inainte, nici vreo sora (ci doar un frate) m-am bazat pe feelingul personal...Si tot cautand am ajuns la 60 km de Bucuresti, la Ploiesti, la Dara Wedding....De unde in maxim o ora mi-am si ales rochita de mireasa...Erau aduse din Ucraina, lucrate frumos iar Daniela Busuioceanu, managera magazinului a fost o persoana extraordinara, gata sa sadisfaca toate capriciile si toate dilemele unei astfel de alegeri....
Dupa ceva parlamentari din cele peste 20 de rochite din care cam jumate erau potrivite ca marime am ramas sa aleg intre 2 modele:
Cu maneci

Sau fara maneci

Alura de printesa a celei de-a doua avea sa ii aduca castig de cauza, crinolina avea sa ma incante caci nu vedeam cand altfel as mai putea purta o crinolina atat de ampla si dupa parlamentari scurte, inclusiv dupa ce am ascultat si opinia viitorului meu sot (le-am dat incolo de superstitii, ideea e sa ne placem unul pe altul in ziua nuntii si nu se se uite ingrozit la
rochia pe care am ales-o si i-am prezentat-o ca supriza in ceasul al 13-lea), am ales repede....Intr-o zi tot stresul si toata alergatura specifica si de care se plangeau toti a luat sfarsit si aveam timp sa ne ocupam de urmatoarele prioritati, simtind in acelasi timp ca aceasta este rochita pe care mi-o doream. Era marimea 42, unica deoarece corsetul se inchidea cu fermoar si nu cu snur si simteam pur si simplu ca ma astepta...A fost dragoste la prima vedere de cand am imbracat-o...
Cred ca as fi putut astepta sa vina nunta gatita asa, dar atunci nu ar mai fi avut acelasi farmec si aceeasi magie.
La probe

Niciun comentariu: