luni, 11 februarie 2008

Localul si biserica

In scurt timp si intr-un mod f expedititv aceste 2 prime dileme s-au rezolvat si capitolul unu a fost inchis aproape definitiv.
Bucurestiul a pierdut din start pe toate liniile avand mai mult dezavantaje decat avantaje. De la numarul de invitati din Slatina pana la preturi, conditii etc...
A castigat Slatina din ratiuni, dievrse...Mie personal imi era indiferent unde avea sa fie nunta, atata timp cat avea sa fie o nunta frumoasa si sa ne simtim bine, speciali si deosebiti....Radu avea usor o alta idee despre nunta, ceva pe la munte, in natura si singuratate...Desi suna frumos si tentatia de a fi centrul atentiei, de a avea ziua ta, si a te bucura de ea impartasind-o la cat mai multa lume era mult mai puternica....Deh fata, nunta, povesti, chestii de corason....
Acu ce am vazut la mometul 0 din local nu m-a incantat, insa pregatit pentru o nunta, cateva luni mai tarziu, mi-a mai venit sufletul la loc. So:
Inainte Dupa

Biserica a fost aleasa pe strada Vintila Voda :). Nici nu stiam noi ce potriviri se vor isca, si am observat abia tarziu numele strazii, insa ambianta era f frumoasa si mai ales intrarea care mi-a ramas la inima si nici nu era departea de local...Ma rog in Slatina nimic nu e departe de centru...
Deci intarearea spre Biserica Sf. Nicolae Coasta:


Niciun comentariu: