sâmbătă, 9 februarie 2008

Ganduri despre blog



Ei bine daca tot am vazut ca e la moda m-am gandit sa imi rezerv si eu niste timp si sa vad care e povestea cu blogul...Si m-am gandit...ce ar fi frumos de povestit....Pai pe de-o parte ar fi muntele care e prezent in viata mea de dimineata pana seara, pe internet, intre prieteni, acasa alaturi de Radu etc...
Dar apoi vine nunta si toate pregatirile, care m-au entuziasmeazat ca pe orice fata de altfeL. Ea a venit, a trecut si a fost un vis frumos, o feerie de o zi din care sper sa ma pot hrani o viata.
Si cum jurnalele pe hartie si-au pierdut cautare si sunt mult mai putin cuprinzatoare decat valoarea lor electronica, sufera de lipsa de interactivitate si de diversitate, o sa incerc sa adun aici, pas cu pas, etapa cu etapa o icoana a unui an jumate petrecut impreuna, a unei febre unice in viata (sper) si a implinirii din ziua cea mare :)

Niciun comentariu: