duminică, 10 februarie 2008

Consfintirea-Fagarasul



Povestea continua in mod superb caci la o zi, ne gasim in gara pentru a pleca in Fagaras....
RT-urile sunt aici, si aici. Adaugirile, evident mai jos, tot ce nu s-a scris si nu s-a dat de inteles, pastrat sub impulsul clipei adanc in simturile mele.

Pai sa vorbim despre mistourile lui Nae, in gara in Sibiu, caci de, acu descoperisem ce bine e la Radu in brate si cand era momentul, il si fructificam, de ex, un somn in fund, in gara in Sibiu, pe izopren , cocolositi unul in altul...
Sau, faptul ca ne-am inchis inRefugiul din Curmatura Govorei (pe care nu a vrut nimeni sa-l imparta cu noi , multumim fratilor ) si nu stiam cum sa mai iesim....
Sau noptile lungi in cort, caldele nopti de vara, in care orele treceau sarutandu-ne cu patos...Si erau atat de incoente saruturile pe care ni le impartaseam unul altuia, atata pasiune, si se putea luni atat de mult intr-o simfonie a simturilor, incat acum ma mir, cat de multa pasiune se putea asterne in apropierea a doua buze...
Mangaierile calde, placerea de a-ti lasa degetele sa alunece pe fata calda a celuilalt,sa-i sorbi respiratia si sa-i multumesti lui Dumnezeu ca este acolo, langa tine, si va bucurati impreuna de acele momente unice...
Ultima zi la plaiul foii, cand ne mirosea a vama veche si nu stiam cum sa le spun alor mei ca dupa 2 spat pe munte cu radu vreau si 2 zile la mare.... Dar Dumnezeu mi-a zambit atunci caci si ai mei aveau acelasi plan , mare, asa ca cererea mea nu a parut nici pe de parte inedita....
Sentimenter divine, nopti pline si dulci, o zi intreaga de ploaie la Capra cand mi-am dat seama ca iubesc ploile.., iubesc cu patima ploile.

Niciun comentariu: