sâmbătă, 9 februarie 2008

Ce a fost inainte ca drumurile noastre sa se intersecteze



De vara trecuta incepand viata mea s-a schimbat radical, caci am alte vise, alte ganduri, alte asteptari, alte dorinte, alt sens al pluralului, si mai ales pentru ca am descoperit dragostea,cat de bine este sa doresti si sa fii dorit, sa visezi si sa ti se implineasca cele mai tainice dorinte, sa nu apuci sa soptesti ceva si gandul sa i se astearna pe buze celuilalt....
Inainte de Radu ma laudam cu lucruri simple. Niste parinti minunati, o familie unita in mijlocul careia ma bucuram intotdeauna sa fiu. 2 prietene bune , o gasca de amici de munte...melcii, o facultate care nu ma atragea, o pisica pe care o iubeam si care era topita dupa mine si ce sa mai o existenta linistita, incinsa doar si topita la inceput de vara in miros de moloz, vopsea, adezivi in operatiunea marea renovare.

In plus mai eram ferm convinsa ca eu nu o sa ma casatoresc pana nu termin facultatea, am serviciu, stau pe picioarele mele etc...Si in nici un caz cu un programator, student/absolvent de Automatica, aceasta categorie de ciudati, obsedati de calc, ca mai aveam eu unu acasa...
Imi imaginam o existenta linistita cu pisuc in garsoniera bunicii....libera prinsa in proiectele mele, fara timp pentru colaterale....Cat m-am inselat dar cat de bine este ca nu am avut dreptate

Niciun comentariu: