marți, 12 februarie 2008

Nasii-sau parintii spirituali :)

Ei bine, in noianul de probleme nascute in preajama unei nunti, isi gaseste loc si tine doar de cei 2 pacienti aflati in cauza si gasirea nasilor....Deja s0a cam dus pe apa Dambovieti povestea cu parinti spirituali si experienta de viata, mai toti ii alegem dintre prieteni, sperand sa ii apropiem si mai mult in felul acesta si certificand intr-un fel ca inseamna ceva pentru noi...Se creaza o legatura ceva mai speciala insa substantivul comun este a ne simti bine impreuna...
Cu alegere asta ne-am confruntat inca din prima clipa in refugiul din Iezer si raspunsul a venit natural fara sa il cautam raspunzand unui quizz simplu...Prieteni, sa ne intelegem bine,sa ne vedem des, sa ne impartaseaca pasiunea intr-o anumita masura, sa ii cunoastem amandoi si sa fie casatoriti, cea mai grea dilema de altfel...Raspunsul unul singur....

Asa ca am efectuat noi o lista de prioritati cu Cristi si Raluca in capul listei si ne-am dat si termen...Pana pe la sfarsitul lui aprilie sa definitivam si problema asta...
Clar avand in vedere prietenia ceva mai veche cu Cristi mie mi-a venit sarcina sa adresez intrebarea, la care sincer speram la un raspuns pozitiv :).
Din fericire, iarasi lungimile de unda s-a potrivit si la cateva zile am rezolvat si problema nasilor, de unde Vintila s-a pomenit cu o nou porecla...Nasu (care i se potrivea caci era ales pe spranceana, om bine legat inalt la stat, greu la vorba, rezistent la cazne ce sa mai-calauza de invidiat :)) si care a si ramas in vocabular...Devenise chiar fun sa mergem la munte "in familie" :)

Niciun comentariu: