duminică, 15 iunie 2008

Invitatiile de nunta


Acesta a fost un capitol f greu...Am vazut mii de invitatii, am realizat ca nu am gsuturi proaste ci doar exorbitante si am asteptat cu greu sa ne hotaram la un model....Nu am reusit...chiar ma intrebam daca ne-am blocat la un lucru atat de simplu cum o sa fie mai departe la restul alegerilor...Treaba e ca ne-a placut f mult exact modelul de invitatii al Corinei, dar mi se parea ciudat sa ma infiintez si eu la aceeiasi oameni cu invitatii identice....Noroc ca scrisul diferea caci era opera personala.
Asa ca varianta de mijloc a fost: facem 2 modele....unul pentru Bucuresti (modelul ales de mine) si unul pentru Slatina (modelul Corinei-ales de Radu care e mult mai frumoasa....stiu asta): iata cam ce a iesit:

mine


Alegerea lui Radu :)

Si la final texul....compus intr-o vizita a muzei in 236 in timp ce ma intorceam in Drumul Taberei...insa special pt noi:
Ne-am cunoscut printre nori
Ne-am iubit deasupra tuturor,
Ne-am logodit acolo unde doar vantul mangaia zapada,
Dar pentru o zi am coborat din zari albastre,

Pentru a ne jura credinta in fata lui Dumnezeu

La biserica "Sfantul Nicolae Coasta" , din Slatina, la ora 17.30, sambata 29 septembrie 2007
Ne vor fi alaturi Nasii: Raluca si Cristian Videanu si familiile Barbu si Diaconescu.
Cununia religioasa va fi urmata de o petrecere la braseria hotelului 'Parc" din aceeasi localitate, incepand cu ora 19.30.
Va asteptam cu drag!

Niciun comentariu: